IniciActualitatModels de negoci, perspectives de futur

Models de negoci, perspectives de futur

  • 28 Set 2021
  • Sala de premsa
per Aina Rodriguez Escoruela
Tornar

El 28 de setembre va tenir lloc la primera sessió del cicle Diàlegs sobre el futur de la premsa al segle XXI, que organitza Intermèdia Comunicació amb el suport del Col·legi de Periodistes de Catalunya i Dircom Catalunya amb la col·laboració de la Fundació La Caixa.

L’acte va començar amb una introducció de Juan M. Hernández Puértolas, com a director de comunicació de la Fundació La Caixa, i altres breus parlaments a càrrec de Núria de José degana del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Natalia Berenguer, vocal de Dircom Catalunya, i de Toni Rodríguez Pujol, president executiu d’Intermèdia Comunicació.

A continuació va iniciar-se la sessió: “Models de Negoci, perspectives de futur”, moderada per Milagros Pérez Oliva, amb la participació del director de La Vanguardia, Jordi Juan, el director d’El Periódico, Albert Sáez, i la directora de l’Ara, Esther Vera.

Properes sessions:

16 de novembre

“La comunicació permanent”

Moderada per Núria de José, vicedegana del Col·legi de Periodistes de Catalunya i responsable d’actualitat a La Xarxa (Xarxa Audiovisual Local).

Amb la participació de Neus Tomás, directora adjunta de diario.es i Cristina Farrés, directora de Crónica Global i Antoni M. Piqué, director de projectes a ElNacional.cat


30 de novembre

“La robotització del periodisme”

Moderada per Carme Miró, CEO d’Apple Tree i vocal de la Junta Dircom Catalunya.

Amb la participació de Josep Maria Ganyet,  enginyer informàtic i etnògraf digital; Ismael Nafría, director de la revista National Geographic España i vocal de la Junta de Govern del Col·legi de Periodistes de Catalunya i Karma Peiró, periodista especialitzada en TIC.

 


Contacte per inscripcions: Intermèdia Comunicació – info@intermedia.cat – 93 415 7762