Barcelona Health Hub (BHH) és una associació sense ànim de lucre que té com a missió promoure i accelerar la innovació en l’àmbit de la salut digital i la seva transferència al sector. Nascuda l’any 2018, BHH compta amb 400 membres, entre startups, empreses farmacèutiques, hospitals i inversors, i s’ha posicionat com un dels hubs més importants del món en salut digital. L’associació ocupa 3 pavellons del Recinte Modernista de Sant Pau (5.000 metres quadrats), i està previst incorporar-ne un quart en 2 anys.
Per potenciar la interacció del seu ecosistema de salut digital, BHH organitza nombrosos esdeveniments. És en aquest marc, que l’entitat participa en el saló 4 Years From Now (4YFN) del Mobile World Congress que se celebra del 27 de febrer al 2 de març a Fira Barcelona Gran Via.
Aquesta és la seva tercera participació al saló i la primera que ho fa amb un estand propi que aplega 50 membres de l’organització, que aprofitaran l’oportunitat per mostrar els seus projectes i solucions tecnològiques.
Per tal de donar-ho a conèixer, a Intermèdia s’ha treballat en 2 àmbits: relacions institucionals i mitjans de comunicació. En l’àmbit institucional, l’agència s’ha encarregat de convidar a visitar l’estand a diverses personalitats polítiques i de la societat civil. En aquest cas, s’ha identificat a quines persones convidar, s’ha gestionat la corresponent invitació i el seu seguiment i s’ha atès als convidats el dia de la visita.
Pel que fa a l’estratègia seguida amb els mitjans de comunicació, l’agència ha gestionat una nota de premsa prèvia a l’esdeveniment, per tal d‘explicar la participació de BHH i generar interès entre els periodistes que tracten temes de salut, emprenedoria i economia, amb l’objectiu de poder tancar entrevistes abans de l’inici del saló. També s’han convocat dues trobades amb premsa per fer tours guiats per l’estand per conèixer les innovacions de les startups i s’ha cobert informativament les diverses taules rodones i conferències organitzades per BHH.