En Joan Múrria tenia 19 anys – ara en té 72- quan es va posar al capdavant del Colmado Múrria, un establiment que la seva família va adquirir l’any 1898. Es va inaugurar com a torrador de cafè i fàbrica de neules, i a la seva façana, dels anys vint, encara es poden veure els anuncis fets en vidre tintat al foc típics de l’època, com el d’Anís del Mono i el de Codorniu. El local, tot un referent a la ciutat i al barri de l’Eixample, va reobrir al desembre amb la incorporació d’una zona de restauració a càrrec del xef Jordi Vilà.
L’empresari Ernest Pérez-Mas és el soci majoritari de la nova empresa, que mantenint un producte de qualitat i el seu look & feel, adapta un colmado del segle XIX a un del segle XXI.
El Colmado Múrria va confiar en Intermèdia per comunicar aquesta reobertura als mitjans de comunicació. El dia 12 de desembre vam convidar als mitjans de la ciutat perquè poguessin veure de primera mà les reformes i conèixer la història dels tres protagonistes. En total, una vintena de televisions, ràdios, diaris i premsa digital es van apropar a la cantonada de Roger de Llúria amb València.
A més, vam enviar una nota de premsa amb fotografies i vam coordinar diferents entrevistes. El clipping de premsa va sumar més de cinquanta impactes! Durant aquestes setmanes, continuem gestionant rodatges i aviat farem una trobada amb premsa per aprofundir en la proposta gastronòmica del xef Jordi Vilà.
Tradició, experiències gastronòmiques, la identitat i el tracte proper han estat les claus perquè aquest projecte sigui tot un èxit. Llarga vida al Múrria!