Aquest mes de novembre Intermèdia fa 34 anys, una edat interessant en la qual, si més no a casa nostra, les persones més júnior ja han passat a ser sènior, les sènior mantenen intacta la il·lusió de les júnior, noves júnior s'incorporen al projecte plenes d’energia i la vida és un camí on sempre hi ha molt a fer i tot és possible.
Probablement, aquest sigui el secret més preuat d'Intermèdia, una agència intergeneracional que concentra experiència, talent i visió de futur, dedicada des del novembre de 1990 a connectar persones, organitzacions i projectes i a crear i mantenir corrents d’opinió pública favorable als interessos legítims dels seus clients.
LA NOVA CEO
Coincidint amb aquest aniversari, Intermèdia inicia una nova etapa amb l’assumpció de responsabilitats de direcció general per part de la consellera delegada Aina Rodríguez Escoruela. Aina és llicenciada en Comunicació Audiovisual per l'Escola Blanquerna-URL, màster en Direcció d’Empreses (MBA) i es va incorporar a la companyia l’any 2008.
La nova CEO assumeix les noves responsabilitats després de 16 anys de treball, en els que ha ocupat diferents posicions dins una empresa que coneix de baix a dalt, ha liderat amb èxit diferents projectes d’innovació i ha impulsat públicament la seva imatge de marca.
Substitueix d’aquesta manera a l’expert en comunicació Albert Ortas, que ha passat a ser director de comunicació i relacions Institucionals de BSM en data de primer de novembre. Ortas va ingressar a Intermèdia l’any 2016.
Bona sort doncs a l’Aina i a tot l'equip, bona sort a l’Albert i llarga vida a Intermèdia.
Que tingueu un bon mes de novembre!