IniciActualitatL’operadora Parlem Telecom es constitueix en societat anònima per impulsar el seu creixement empresarial

L’operadora Parlem Telecom es constitueix en societat anònima per impulsar el seu creixement empresarial

  • 25 Jun 2019
  • Sala de premsa
per admin
Tornar

L’operadora catalana Parlem Telecom s’ha constituït en societat anònima en la reunió de la Junta General d’Accionistes el 21 de juny. La companyia ha pres aquesta decisió per tal de poder afrontar amb els recursos necessaris el creixement que té previst dur a terme, segons el seu pla de negoci. En el decurs d’aquesta trobada, la companyia també ha presentat formalment als seus accionistes els resultats de l’exercici 2018, així com la nova imatge de la companyia, que amb el seu missatge principal “Perquè és la meva” busca apropar-se als públics que volen rebre serveis de telecomunicacions de qualitat i proximitat.

Parlem Telecom, que aquest juliol complirà 5 anys d’història, ja es troba plenament consolidada al mercat de les telecomunicacions, posant fi a la seva etapa d’start-up, ja que enguany es preveu que facturi prop d’11 milions d’euros, el doble que l’exercici 2018, que per primera vegada tingui un EBITDA positiu durant el mes de juny i que generi flux de caixa el mes de juliol. Així mateix, la previsió és acabar l’exercici 2019 amb un benefici de 192.000 euros, el que significaria que per primer cop l’empresa deixarà de tenir pèrdues anuals.

Per tal d’abordar el creixement de la companyia, l’operadora ja va dur a terme anteriorment una ampliació de capital en 2’2 milions d’euros incorporant un total de 510 nous socis. En aquest sentit, cal destacar que l’accionariat de Parlem està format pel president de la companyia, Ernest Pérez-Mas (22%), Inveready (8%), Ona Capital (20%), 10 family offices catalanes (20%), inversors individuals i micromecenatge (29%) i Másmovil (1%).

Parlem Telecom ha ampliat enguany la cobertura de fibra òptica a Catalunya, arribant fins a les 3’5 milions de llars, el que suposa un clar increment respecte el 2017 (150.000 llars) i el 2018 (2 milions de llars). Cal destacar, en aquest sentit, la millora produïda en el servei d’atenció al client valorada pels mateixos usuaris en 4,5 sobre 5. Les perspectives en l’increment de serveis per al que resta de l’exercici 2019 són molt positives amb accions previstes com el llançament de continguts televisius propis el proper setembre i la presència de Parlem Telecom en botigues físiques d’arreu de Catalunya des d’octubre.