- L’acord facilitarà que les micro empreses i els autònoms catalans del sector “soho” (small office home office) disposin de serveis de telecomunicacions adequats a les seves necessitats.
- El Grup Parlem, que compta amb un 85% de clients residencials, aspira a incrementar considerablement el percentatge de clients empresarials i autònoms durant l’exercici de l’any 2025.
- L’acord, que ha estat signat per Antoni Cañete, president de PIMEC, i per Xavier Capellades, conseller delegat del Grup Parlem, posa de manifest l’aposta de l’operadora pel teixit empresarial català.
Barcelona, 15 d’octubre de 2024. - El Grup Parlem aposta estratègicament per esdevenir un referent tecnològic per a les petites empreses catalanes. Per aconseguir-ho, ha arribat a un acord de col·laboració amb PIMEC, que permetrà oferir serveis de telecomunicacions a mida per a les companyies afiliades a la patronal. Parlem s’adreça, principalment, als autònoms i les micropimes que no disposen de grans oficines o treballen fins i tot des de casa: l’anomenat sector “soho” (small office home office), al qual s’ofereixen una sèrie de productes específics per millorar la connectivitat, la innovació i l’eficiència tecnològica.
L’acord, que ha estat signat avui per Xavier Capellades, conseller delegat del Grup Parlem, i Antoni Cañete, president de PIMEC, aspira a què les companyies afiliades es puguin beneficiar, amb preus exclusius, de serveis qualitatius de telecomunicacions (fibra, mòbil, telèfons fixes i centraletes) i d’altres productes de caire tecnològic. En aquests moments, al voltant del 85% de la facturació del Grup Parlem correspon a clients residencials, però des de la companyia catalana s’aspira a què el percentatge de clients autònoms i empresarials creixi considerablement durant l’exercici de l’any 2025. L’aliança que s’ha establert amb PIMEC és un pas significatiu en aquesta direcció.