Obertura del primer restaurant de Carlos Ríos a Westfied Glòries
Carlos Ríos, creador del moviment “Realfooding”, va revolucionar la indústria alimentària amb aquest concepte; un estil de vida basat en l'alimentació de menjar real, que evita els ultraprocessats i vol promoure el menjar sa. Arran del moviment el nutricionista va treure a la venda el 2021 el seu primer producte sota el segell Realfooding Market: un hummus 100% natural. El 2023, va fer un pas més enllà i va inaugurar el seu primer restaurant, Real Fooding to Eat, situat al centre comercial Westfield Glòries.
Els objectius de comunicació d'aquesta campanya es van centrar a donar a conèixer entre els mitjans l'obertura del restaurant i ajudar a posicionar el centre comercial dins d'un entorn gastronòmic innovador, saludable i adaptat a les noves tendències i formes de consum.
Per a donar a conèixer l'obertura entre els mitjans, la campanya es va dividir en dues fases. En primer lloc, el mes de juliol, es va fer una comunicació prèvia de l'obertura per a generar interès entre els mitjans de comunicació. A més, es va realitzar l'enviament físic del llibre del nutricionista al costat de la nota de premsa a una selecció de mitjans gastronòmics. Per a l'obertura, a l'octubre de 2023, es va fer un menjar de premsa al restaurant un dia abans de la seva obertura al públic perquè poguessin conèixer al nutricionista en persona i provar en primícia els plats del local. Aquella mateixa tarda es va fer l'enviament de la nota de premsa a la resta de mitjans. A més, a la tarda va tenir lloc una presentació del local dirigida a influencers i personatges públics. Finalment, es van gestionar algunes entrevistes amb Carlos Ríos per als mitjans que no van poder acudir a la presentació.
- Enviament d'una nota de premsa prèvia a l'obertura (juliol)
- Enviament del llibre de Carlos Ríos previ a l'obertura (juliol)
- Convocatòria a un menjar de premsa a mitjans de comunicació gastronòmics i lifestyle amb el nutricionista Carlos Ríos (octubre)
- Enviament d'una nota de premsa posterior a l'obertura (octubre)
- Gestió d'entrevistes personalitzades a Carlos Ríos
- Suport a l'esdeveniment amb influencers de l'obertura del restaurant