IniciProjectesObertura del primer restaurant de Carlos Ríos a Westfied Glòries

Obertura del primer restaurant de Carlos Ríos a Westfied Glòries

Petició
Briefing

Carlos Ríos, creador del moviment “Realfooding”, va revolucionar la indústria alimentària amb aquest concepte; un estil de vida basat en l'alimentació de menjar real, que evita els ultraprocessats i vol promoure el menjar sa. Arran del moviment el nutricionista va treure a la venda el 2021 el seu primer producte sota el segell Realfooding Market: un hummus 100% natural. El 2023, va fer un pas més enllà i va inaugurar el seu primer restaurant, Real Fooding to Eat, situat al centre comercial Westfield Glòries.

Objectius

Els objectius de comunicació d'aquesta campanya es van centrar a donar a conèixer entre els mitjans l'obertura del restaurant i ajudar a posicionar el centre comercial dins d'un entorn gastronòmic innovador, saludable i adaptat a les noves tendències i formes de consum.

La nostra solució
Estratègia

Per a donar a conèixer l'obertura entre els mitjans, la campanya es va dividir en dues fases. En primer lloc, el mes de juliol, es va fer una comunicació prèvia de l'obertura per a generar interès entre els mitjans de comunicació. A més, es va realitzar l'enviament físic del llibre del nutricionista al costat de la nota de premsa a una selecció de mitjans gastronòmics. Per a l'obertura, a l'octubre de 2023, es va fer un menjar de premsa al restaurant un dia abans de la seva obertura al públic perquè poguessin conèixer al nutricionista en persona i provar en primícia els plats del local. Aquella mateixa tarda es va fer l'enviament de la nota de premsa a la resta de mitjans. A més, a la tarda va tenir lloc una presentació del local dirigida a influencers i personatges públics. Finalment, es van gestionar algunes entrevistes amb Carlos Ríos per als mitjans que no van poder acudir a la presentació.

Pla d’acció
  1. Enviament d'una nota de premsa prèvia a l'obertura (juliol)
  2. Enviament del llibre de Carlos Ríos previ a l'obertura (juliol)
  3. Convocatòria a un menjar de premsa a mitjans de comunicació gastronòmics i lifestyle amb el nutricionista Carlos Ríos (octubre)
  4. Enviament d'una nota de premsa posterior a l'obertura (octubre)
  5. Gestió d'entrevistes personalitzades a Carlos Ríos
  6. Suport a l'esdeveniment amb influencers de l'obertura del restaurant
L’impacte
Resultats
Cal destacar els impactes en mitjans de comunicació. Concretament, els impactes sumen un total de 47, entre els dos enviaments, que representen un total de 98.056.385 espectadors i un retorn econòmic de 182.935€.
47
impactes en mitjans de comunicació
98M
de persones d’audiència estimada
182.935€
de valor econòmic