IniciProjectesOrganitzem la celebració dels 100 anys del Grup Sorli

Organitzem la celebració dels 100 anys del Grup Sorli

Petició
Briefing

El Grup Sorli és una empresa familiar amb capital 100% català fundada a Barcelona l’any 1923 al barri del Poblenou, quan Francesc Sorli va obrir una botiga de queviures al carrer Pere IV. Actualment, la marca compta amb una cadena de 105 supermercats, 15 cafeteries, cinc centres esportius Sorli Sport, 3 benzineres Sorli Go, 2 restaurants, i el centre comercial i hotel Sorli Emocions. L’essència, però, continua sent la mateixa: l’aposta pels productes frescos i locals.

El 2023 el grup va complir cent anys de vida, una fita històrica que va voler celebrar al llarg de tot l’any amb tot un seguit d’activitats dirigides a la seva comunitat: clients, proveïdors, treballadors, stakeholders, institucions, associacions i mitjans de comunicació.

Objectius

Sota aquest marc, Sorli va encarregar a Intermèdia l’organització de l’acte de celebració del centenari de la marca, amb l’objectiu de conceptualitzar i idear tota l’estratègia a seguir per aconseguir una vetllada memorable per a tots els convidats i convidades. Amb aquesta celebració es buscava treballar i enfortir els pilars fonamentals de la marca, a través de la creació d’engagement amb els clients i proveïdors, l'increment de la sensació de pertinença dels treballadors i el reforç de les relacions amb autoritats i associacions sectorials.

La nostra solució
Estratègia

Un equip d'Intermèdia Comunicació es va encarregar de la conceptualització, l'organització i la comunicació de l'esdeveniment.

Des del primer moment es va tenir en compte que l’acte havia de respirar els valors i trets diferencials de la marca que l’han convertit en una cadena referent en el mercat d’alimentació de qualitat. Els valors de la marca es basen en una filosofia de millora contínua, situant al consumidor com a eix central, amb valors com la qualitat, la sostenibilitat i medi ambient, la proximitat, el producte local, la responsabilitat social o la igualtat entre homes i dones en el teixit empresarial.

Aquests valors van estar presents a l’acte de l’aniversari a través dels diferents conceptes i elements, com la utilització d’una decoració respectuosa amb el medi ambient i protagonitzada per fruites i verdures fresques, un càtering elaborat amb aliments de proximitat, la confecció d’un llibre que narra els cent anys d’història del grup… En definitiva, l’equip es va encarregar d’organitzar un esdeveniment que reflectia els valors de la marca, creant una imatge i un posicionament alineat a l’essència de Sorli, amb el propòsit de crear una bona experiència i un record de marca en la ment de tots els convidats.

Pla d’acció
  1. Conceptualització de l’acte (filosofia, recerca d’espais, selecció de proveïdors…)
  2. Gestió i coordinació dels diferents proveïdors de l’acte - espai, equip tècnic (so, il·luminació, escenografia…), càtering i mobiliari, decoració floral, presentadora, artistes…
  3. Secretaria tècnica, gestió de convidats.
  4. Disseny, redacció i enviament del save the date i invitacions.
  5. Redacció i enviament de les invitacions a autoritats.
  6. Protocol de l’acte - Coordinació amb els equips de protocol de representants institucionals.
  7. Elaboració de l’escaleta i el guió de l’acte.
  8. Producció dels diferents dissenys i materials.
  9. Elaboració del seating plan.
  10. Gestió dels mitjans de comunicació.
    • Enviament de fotonotícia.
    • Gestió d’articles i reportatges al voltant dels 100 anys de l’empresa en mitjans econòmics.
L’impacte
Resultats
El 28 de setembre del 2023 la Casa Llotja de Mar de Barcelona va acollir la celebració dels cent anys de Sorli. Un esdeveniment històric que l’empresa va commemorar acompanyada de familiars, treballadors, amics, empresaris, institucions, associacions, i d’altres personalitats.
 
Hi van assistir prop de 400 convidats, amb representants de més de 130 empreses nacionals i internacionals, de diversos sectors com la banca, l’alimentació, la cosmètica, o la consultoria, d’entre altres. Algunes de les empreses que hi van ser presents van ser Cacaolat, Estrella Damm, Unilever, L’Oreal, BBVA, Caixabank, Casa Tarradellas, Aneto, Danone, Frit Ravich, Pepsico o Freixenet.
 
A més, es va comptar amb l’assistència de diverses personalitats institucionals, com el conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Roger Torrent; el director general de Comerç, Jordi Torrades o el conseller de Drets Socials, Carles Campuzano.
12M
de persones d’audiència estimada
130
representants d’empreses nacionals i internacionals
31.932 €
de valor econòmic
400
convidats
7
impactes en mitjans de comunicació